perjantai 21. maaliskuuta 2014

Uusi ulkoasu

Teinpä näin aikani kuluksi blogille pienen (tai oikeastaan aika ison) muodomuutoksen. Nyt se on mielestäni jotenkin raikkaampi ja selkeämpi. Ja tekstialueen levennyksen myötä voin julkaista kuvatkin vähän isompina kuin ennen. Suokaa anteeksi omituiset sävyerot bannerissa, tämä on nimittäin ihka ensimmäinen banneri jonka olen ikinä tehnyt, enkä nähtävästi ole kovin etevä kuvankäsittelyohjelmien kanssa.

Toinen asia jota olen miettinyt jo pitkään, on blogin nimen vaihtaminen. En oikeastaan tykkää Downtown-nimestä yhtään. Se on mielestäni tylsä ja vähän harhaanjohtava. Haluaisin, että nimi olisi ensinnäkin suomenkielinen ja että se ehkä kertoisi blogin sisällöstä jotakin. Silloin kun aloitin blogin, minulla oli niin kova kiire päästä kirjoittamaan, että keksin nopeasti vain jonkun nimen sen kummempia pohdiskelematta. Toistaiseksi en kuitenkaan ole keksinyt parempaakaan, mutta asia on joka tapauksessa mietinnässä, ja tulevaisuudessa blogin nimi todennäköisesti tulee vaihtumaan.

Ihan kokeeksi laitan tähän loppuun vielä pari julkaisematta jäänyttä talvista kuvaa, sillä pitäähän se nyt kokeilla, miltä isommat kuvat näyttävät blogissa. :) Nämä kuvat on otettu reilu pari viikkoa sitten tuossa meidän viereisen järven jäällä. Oli hienon näköistä, kun jää oli ihan kirkasta ja läpinäkyvää, ja jään sisällä olevat ilmakuplat ja railot näkyivät jään läpi selvästi. Enää ei jäälle kyllä varmasti olisi mitään asiaa.

M ja Ukko mustalla jäällä

Taisi tuuli vähän ottaa silmiin ja poskiin

6 kommenttia:

  1. Hienolta näyttää uusi ulkoasu! :) Minä olen niin hidas kommentoimaan toisten blogeja, pitäis ryhditäytyä siinäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Sama täällä, mulla tosin koko blogihomma on jäänyt viime aikoina vähän vähemmälle muutenkin. Ehkä tää uus ulkoasu inspiroisi taas kirjoittamaan vähän useammin...

      Poista
  2. Kiva uusi ulkoasu :) ! Pitäis ehkä itsekin koittaa saada talvi vaihdettua jo pois :D Ja hui apua miltä toi jää näyttää, miten ootte uskaltanut mennä sinne kääk :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ajattelin että tää valkoinen ois vähän raikkaampi ja nyt sain ihan oikean bannerinkin vihdoin aikaiseksi! :) Tuo jää oli vähän pelottavan näköinen mutta siinä oli edeltävänä päivänä vielä autot ajellu niin uskallettiin sit mennä.

      Poista
  3. Kiva ulkoasu ja ihana kuva pojasta - hän on söpö kuten aina! Mä olen täällä taas kahlaillut teidän juttuja 9kk paikkeilla, niin samoja juttuja nyt täällä meillä! K&O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kuva on yksi meidän 1-vuotiskuvasarjasta. Hih, mä taas puolestani välillä lueskelen Pyryn ja Lailan vanhoja juttuja, siltä ajalta kun ovat olleet sen ikäisiä kuin meidän ukkeli nyt on. :) Terkkuja O:lle!

      Poista